کرسی نایب رئیسی فدراسیون ژیمناستیک کشور به یک هرمزگانی رسید

خبرآنلاین دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16:42
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ژیمناستیک ایران، ۲۴ شهریور ماه در مجموعه ورزشی انقلاب سالن فارسی آکادمی ملی المپیک تهران برگزار شد و نرگس اینچه درگاهی و عبدالرحیم سپهرتاج با کسب اکثریت آرا به عنوان نواب رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور انتخاب شدند، در این مراسم دیگر اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون نیز انتخاب شدند.

به گزارش خبرآنلاین، با برگزاری این مجمع ، نرگس اینچه درگاهی و عبدالرحیم سپهرتاج به عنوان نواب رئیس فدراسیون ژیمناستیک، حمیدرضا هاشمی و نیر اصغری زمانی به عنوان کارشناس خبره، نادر مدنی به عنوان نماینده هیئت‌ها، مرجان همتی نژاد به عنوان نماینده باشگاه‌ها و فرشته محمد صالحی به عنوان خزانه دار توانستند اکثریت آرا را کسب نمایند و به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک درآمدند.

از جمله فعالیت‌های عبدالرحیم سپهرتاج، سه دوره رئیس هیات ژیمناستیک استان و همچنین رئیس شاخه آکروباتیک ژیمناستیک کشور را در کارنامه خود دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.