پزشکیان : تلاش می‌کنیم روابط خود را با عربستان، مصر و اردن تقویت کنیم

رکنا دوشنبه 26 شهریور 1403 - 17:03
رکنا سیاسی : پزشکیان در پاسخ به سوال خبرنگار المیادین مبنی بر اینکه دوره اخیر شاهد اقداماتی در خصوص توسعه روابط با کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی بودیم، آیا به زودی سفری به عربستان سعودی داشته یا به زودی شاهد سفر بن سلمان ولیعهد عربستان به تهران خواهیم بود، در خصوص روابط ایران و اردن چطور و همچنین این روابط چه تاثیری می تواند بر اوضاع فلسطین و پایان تجاوز اسرائیل علیه مردم غزه داشته باشد پاسخ داد.

پزشکیان در پاسخ به این سوال گفت: باور و اعتقاد من این است ما باهم برادر هستیم. چرا باید باهم رفت و آمد نداشته باشیم. هر حرکتی بتواند ما را به هم نزدیک کند شخصا استقبال می کنم. تلاش می کنیم اخوت و برادری را همان طوری که پیامبر اسلام فرمودند بیشتر کنیم. حضرت علی در وصیتنامه خود می فرماید که هر اختلافی را بتوانیم بین مسلمانان حل کنیم از سال ها نماز و روزه ارزش آن بالاتر است، چه با عربستان، چه با مصر و چه با اردن تلاش می کنیم روابط خود را تقویت کنیم.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.