انتقال آرشا شکوری از تیم ملی به رده جوانان!

ورزش سه دوشنبه 26 شهریور 1403 - 17:12
دروازه‌بان چهارم اردوی اخیر تیم ملی ایران به جمع شاگردان حسین عبدی اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در حالی در دبی در جریان است که این تیم خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال در لائوس آماده می‌کند و به مرور زمان جمع ملی‌پوشان جوان جمع می‌شود.

آرشا شکوری، دروازه بان تیم فوتبال جوانان ایران که پس از حضور در اردوی بزرگسالان به تهران بازگشته بود، با پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به جمع هم تیمی‌های خود در تیم زیر ۲۰ سال ایران پیوست.

شکوری پس از حضور در اردوی اخیر تیم ملی ایران، در دیدار اخیر هوادار در هفته چهارم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک روی نیمکت نشست و حالا به جمع شاگردان حسین عبدی اضافه شده است.

تیم فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا با تیم‌های ملی لائوس، مغولستان و هندوستان در گروه G بازی خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.