کرملین: وضعیت جریان مبارزات انتخاباتی آمریکا متشنج است

خبرگزاری مهر دوشنبه 26 شهریور 1403 - 17:15
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: سوءقصد جدید به جان ترامپ نشان دهنده وضعیت متشنج در ایالات متحده در جریان مبارزات انتخاباتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، دمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: اتهامات غرب علیه «آر تی» (شبکه تلویزیونی راشا تودی) سرحد جنون است، چنین هجمه‌هایی را علیه رسانه‌ها غیرقابل قبول می‌دانیم.

در بیانیه صادره از سوی کرملین در این خصوص آمده است: تحریم‌های آمریکا علیه شبکه «آر تی» نشان می‌دهد که این کشور آماده است در تلاش‌های خود برای سرکوب دیدگاه‌های جایگزین به هر اقدامی دست بزند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: گزارش‌ها مبنی بر سوءقصد جدید به جان ترامپ نشان دهنده وضعیت متشنج در ایالات متحده در جریان مبارزات انتخاباتی است. روسیه در فرایندهای سیاسی داخلی آمریکا دخالت نکرده و نمی‌کند.

وی در خصوص تنش آفرینی‌های اخیر غرب علیه مسکو افزود: درباره مجوز احتمالی حملات به عمق خاک روسیه با سلاح‌های غربی هیاهوی اطلاعاتی زیادی وجود دارد، اما تاکنون اظهارات رسمی در این خصوص نشنیده‌ایم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.