تاخیر بی سابقه در واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | اگر حقوق این ماه برایتان واریز نشده بخوانید !

نامه نیوز دوشنبه 26 شهریور 1403 - 17:45
بازنشستگان از تاخیر در حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انتقاد دارند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی : حقوق بازنشستگان | کارگری از تاخیر در پرداخت حقوق شهریور خود انتقاد کردند. براساس آنچه بازنشستگان اعلام کرده‌اند، مستمری مستمری‌بگیرانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» شروع می‌شود با ۴ روز تاخیر در ۲۴ ماه و آن‌هایی که نام خانوادگی‌شان با «ب» آغاز می‌شود، ۲۵ شهریور پرداخت ‌شده است؛ چهار روز تاخیر در جدول اعلامی تامین اجتماعی بی‌سابقه است.​

بازنشستگان در تماس‌های مکرر ضمن انتقاد از این تاخیر می‌گویند: تاخیر ۴ روزه نظام زندگی ما را مختل کرده و همه برنامه‌هایمان را به هم ریخته است.

​«علی‌اکبر عیوضی» عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری تهران در انتقاد از این تاخیر می‌گوید: این تاخیر طولانی نشان از ناتوانی مدیرعامل تامین اجتماعی و عدم درک معاونین مالی این سازمان از بحث مستمری و وضعیت مستمری‌بگیران دارد. در ۴۰ سال گذشته این تاخیر سابقه نداشته است؛ عجیب است که خودشان جدول اعلام می‌کنند ولی در اجرا آن را به دست فراموشی می‌سپارند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.