السنوار: مقاومت فلسطین در کنار دیگر جبهه‌های مقاومت، دشمن را در هم خواهد شکست

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 26 شهریور 1403 - 18:06
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیامی ویژه به رهبر انصارالله یمن ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن پیام ویژه‌ای از سوی «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس دریافت کرده است.

طبق گزارش المسیره، السنوار با اشاره به حمله دیروز یمن به یافا در سرزمین‌های اشغالی که با موشک بالستیک فراصوت صورت گرفت، در این پیام خطاب به سید الحوثی نوشت که «فلسطین با خبر عملیات یمن در پنجمین مرحله شرکت در نبرد طوفان الاقصی بیدار شده است. این عملیات در عمق رژیم صهیونیستی بار دیگر درخشش نبرد طوفان الاقصی و تأثیر آن را بر قلب تل‌آویو نشان داد».

او افزود: عملیات کیفی یمن پیامی به دشمن داد، مبنی بر اینکه نقشه‌های مهار و خنثی‌سازی شکست خورده و نفوذ جبهه‌های پشتیبانی مؤثرتر و تأثیرگذارتر شده است. 

السنوار در این پیام نوشت: قهرمانان ارتش عزیز یمن در توسعه توان نظامی خود تا رسیدن به عمق رژیم غاصب سرآمد بودند. 

او «به مردم بزرگ یمن که در طول تاریخ خود به حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها ادامه داده‌اند»، درود فرستاد و نوشت: میدان‌های یمن از آغاز نبرد طوفان الاقصی همچنان به صورت هفتگی شاهد موضع مردم یمن در قبال مسئله فلسطین هستند. 

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه با اشاره به وضعیت مردم غزه نوشت: مردم ما در نوار غزه بین حالت رنج از تجاوز و محاصره و مقاومت دلیرانه به رهبری گردان‌های القسام زندگی می‌کنند. القسام با اقتدار بی‌نظیری وارد حمله هفت اکتبر شد و نبردی دفاعی را در طول یک سال تمام به راه انداخت که دشمن را خسته و تضعیف کرد.

او اطمینان داد که وضعیت مقاومت خوب است و آنچه دشمن اعلام می‌کند کذب محض و جنگ روانی است. 

السنوار اعلام کرد: ما خود را آماده کردیم تا در یک نبرد فرسایشی طولانی بجنگیم که اراده سیاسی دشمن را در هم بشکند، همانطور که طوفان الاقصی اراده نظامی او را شکست. 

رهبر حماس تاکید کرد «همت مقاومت فلسطین در کنار دیگر جبهه‌های مقاومت در لبنان، یمن و عراق، این دشمن صهیونیستی را در هم خواهد شکست و شکست خواهد داد».

پیشتر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، به پیام او در خصوص تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر سابق حماس پاسخ داده بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.