اتفاق غیرمنتظره برای ستاره‌های تیم ملی

ورزش سه دوشنبه 26 شهریور 1403 - 18:09
چهار فوتسالیست شناخته شده و لژیونرهای سابق تیم ملی ایران نتوانستند در نخستین بازی جام جهانی گلزنی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در جام جهانی ازبکستان را با کسب پیروزی پُر گل 7 بر یک مقابل ونزوئلا پشت سر گذاشت و شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشت که چهار بازیکن مطرح در بین شاگردان وحید شمسایی شانسی برای گلزنی به دست نیاورند.

حسین طیبی که تجربه آقای گلی فوتسال آسیا و لیگ قهرمانان اروپا و لیگ‌های قزاقستان، پرتغال و ایران را در کارنامه دارد، در جدال امروز تیم ملی برابر ازبکستان فرصت زیادی برای درخشش به دست نیاورد و نامش در جمع گلزنان به ونزوئلا نبود.

علی‌اصغر حسن‌زاده، شماره هفت تیم ملی فوتسال ایران هم که تجربه گلزنی در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را دارد، امروز علی‌رغم پاس گل مقابل ونزوئلا، در جمع هفت بازیکن گلزن قرار نگرفت.

سعید احمدعباسی، ستاره گیتی پسند و فصل گذشته والدپنیاس اسپانیا هم که پای ثابت گلزنان در رقابت‌های ملی است، امروز یکبار دروازه ونزوئلا را باز کرد که وی‌ای‌آر آن را نپذیرفت و پس از آن هم دیگر نتوانست گلزنی داشته باشد.

همچنین مسلم اولادقباد، دیگر ستاره تیم ملی و لژیونر سابق ایران هم نتوانست در جمع فوتسالیست‌های ملی که گلزنی کردند قرار بگیرد و برابر ونزوئلا یک پاس گل داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.