شعار محوری هفته وحدت «نجات غزه مظلوم» است

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 26 شهریور 1403 - 18:22
رئیس ستاد بزرگداشت هفته وحدت استان گلستان گفت: شعار محوری این هفته «وحدت امت اسلامی؛ نجات غزه مظلوم» است و همه وظیفه داریم تا از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی کنیم.

حجت الاسلام محمدزمان قربانی عصر دوشنبه ۲۶ شهریور با اعلام برنامه‌های هفته وحدت اظهار کرد: شعار محوری (وحدت اسلامی امت اسلامی نجات غزه مظلوم) با توجه به وظیفه سنگین امت اسلامی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه در هفته وحدت سال جاری مانند سال های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه فرهنگی و معنوی در استان گلستان برگزار می‌شود، ادامه داد: اهل بیت عصمت و طهارت( ع) وجه مشترک مسلمانان و شیعه و سنی بوده و به عنوان مولف‌های ایجاد وحدت در استان گلستان شناخته می‌شود.

رئیس ستاد مرکز بزرگداشت هفته وحدت گفت: مساله‌ای که می‌توانست بستر اختلاف بین مسلمانان توسط دشمنان اسلام و غول رسانه‌ای مثال شود، تبدیل به فرصت شده است اما در این بین انقلاب در این ۴۵ سال گذشته تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: وحدت اسلامی به عنوان یک اصل اسلامی همیشه مد نظر بزرگان انقلاب بوده در بیان روش و عمل در آیات قران موضوع هایی همچون امت واحده تعامل بین مسلمانان و پیروان دیگر مذاهب و همچنین دوری از تفرقه مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام قربانی تاکید کرد: شعار محوری امسال وحدت اسلامی، نجات غزه مظلوم نامگذاری شده است.

وی افزود: همه برنامه‌ها براساس این شعار و با پیوست غزه و فلسطین برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.