ای‌اف‌سی به سرعت ستاره پرسپولیس را برگرداند!

ورزش سه دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:09
پیج رسمی AFC در پوستر تقابل الاهلی و پرسپولیس اشتباهی را مرتکب شد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز در دیدار اول خود در لیگ نخبگان آسیا به میزبانی عربستان در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل جده به میدان می‌رود.

این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است و پرسپولیس امیدوار است با عملکرد خوبی در برابر این تیم پرستاره‌، با امتیاز از زمین خارج شود.

یکی از حواشی پیش از بازی، عدم درج ستاره پرسپولیس در لوگوی باشگاه در پوستر بلیت‌فروشی از سوی الاهلی بود که باعث واکنش هواداران پرسپولیس شد.

2082098

حالا در فاصله چند دقیقه تا آغاز بازی، پیج رسمی AFC پوستر تقابل دو تیم را منتشر کرد که در آن ابتدا ستاره لوگوی پرسپولیس حذف شده بود. این موضوع با واکنش شدید کاربران ایرانی همراه شد و پس از آن، AFC به سرعت تصویر اصلاح شده‌ای را منتشر کرد که در آن ستاره پرسپولیس بازگردانده شده بود تا حواشی پایان یابد.

2082097

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.