گزارش زنده: استقلال 0 - 0 الغرافه قطر

افکار نیوز دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:37
دیدار استقلال و الغرافه در چهارچوب مسابقات لیگ نخبگان در جریان است.

استقلال در هفته نخست لیگ نخبگان به مصاف الغرافه قطر رفته است و آبی‌پوشان ایران به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ نخبگان خواهند بود.

استقلال و الغرافه با شرایط مشابه‌ای در لیگ داخلی به یکدیگر رسیدند و حالا در یک لیگ متفاوت و با شرایطی خاص باید به مصاف هم بروند.

شاگردان جواد نکونام که با حمایت ویژه هواداران و تشویق‌های بی‌امان ساعت‌ها پیش از شروع مسابقه همراه شدند انگیزه خاصی دارند تا در این مسابقه به پیروزی برسند، البته در سوی دیگر میدان هم بازیکنان الغرافه تجربه حضور در میادین بزرگ و مختلفی را دارند که تحت تاثیر ورزشگاه و شرایط آن قرار نگیرند.

استقلالی‌ها در این مسابقه به سیستم محبوب سال گذشته خود بازگشتند و با استحکام در خط میانی به دنبال خلق موقعیت از کناره ها و البته خلاقیت هافبک های هجومی خود خواهند بود.

آبی‌ها با حضور سه مدافع سرزن یارگیری فشرده‌ای با خوسلو مهاجم مطرح الغرافه خواهند داشت و این بازیکن روز سختی را پشت سر می‌گذارد.

لیگ نخبگان آسیا | 26 شهریور 1403 | هفته : 1 | ورزشگاه شهر قدس |

داور وسط: ما نینگ از چین - کمک داوران: ژو فی و ژانگ چنگ از چین - داور VAR: فو مینگ از چین - ژانگ لی از چین

ترکیب استقلال ایران:

سیدحسین حسینی - رافائل سیلوا - سامان فلاح - میلاد زکی‌پور - رامین رضاییان - زبیر نیک نفس - روزبه چشمی - دیدیه اندونگ - جلال‌الدین ماشاریپوف - محمدحسین اسلامی - گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب الغرافه قطر:

خلیفه ابوبکر - ماتیاس نانی - هیونسو جانگ - سیدو سانو - عبدالله یوسف - فابریسیو دیاز - فرجان ساسی - عاصم مادیبو - کومان - احمد الجانحی - خوسلو

سرمربی: پدرو مارتینز

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.