براهیم دیاز: از بازیکن تبدیل به هوادار رئال شدم!

ورزش سه دوشنبه 26 شهریور 1403 - 23:06
براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، به مصدومیتش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز در واکنش به خبر مصدومیتش می‌گوید خوش‌بین است که پس از رهایی از این آسیب‌دیدگی قوی‌تر از قبل به ترکیب تیم برمی‌گردد.

براهیم دیاز در بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد دچار مصدومیت شد و با تأیید باشگاه سه ماه از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب دیگر در سال ۲۰۲۴ برای رئال بازی نخواهد کرد.

او پس از این مصدومیت در پیامی خطاب به هواداران گفت: «از مصدومیت ناراحتم، اما یک روز کمتر تا بازگشتم باقی مانده است. ما باید با موانع کوچکی روبرو شویم که ما را قوی‌تر می‌کند. من تا زمان بهبودی در سکوها خواهم بود و مانند هر هوادار دیگری در هر بازی به تیم کمک و آنها را تشویق می‌کنم. از همه شما برای ابراز محبت‌تان سپاسگزارم. با حمایت شما همه چیز راحت‌تر می‌شود. من نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره شما را ببینم و با هم از بازی لذت ببریم! به زودی می‌بینمتان!»

2082156

مصدومیت دیاز از نوع پارگی در کشاله ران است و باید حداقل سه ماه از میادین دور باشد. گفته می‌شود او در آغاز سال ۲۰۲۵ می‌تواند به تمرینات رئال اضافه شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.