اورونوف و دمیرال، خطا بود یا برخورد عادی؟/ کارشناسی صحنه مشکوک به پنالتی الاهلی - پرسپولیس

ورزش سه دوشنبه 26 شهریور 1403 - 23:07
یک صحنه مشکوک به پنالتی قضاوت داور اردنی دیدار الاهلی - پرسپولیس را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، یک صحنه جنجالی در نیمه اول بازی پرسپولیس و الاهلی، قضاوت ادهم مخادمه را تحت تاثیر قرار داد، جایی که او برخورد بین مریح دمیرال و اوستون اورونوف را پنالتی تشخیص داد و سپس با بازبینی صحنه تصمیم خود را برگرداند.

این جایی بود که سرمربی و اعضای تیم پرسپولیس به شدت نسبت به داور معترض شدند، چرا که آنها اعتقاد داشتند که دمیرال با پا و دست مهاجم پرسپولیس را مورد ضربه قرار داده و به همین علت پنالتی باید اعلام شود.

در خصوص این صحنه کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کرده و به سنجش تصمیم مهم داور اردنی پرداختند که در ادامه نظراتشان را می‌خوانید. با این توضیح که دیدگاه کارشناسان بیشتری در ساعات آینده اضافه خواهد شد.

📌 برخورد مریح دمیرال و اوستون اورونوف (مشکوک به پنالتی- دقیقه ۴۰)

ویدئو: 353163

✅ محمدحسین ترابیان: این صحنه یک چلنج ساده فوتبالی بود و مدافع ابتدا توپ را زد و به همین علت پنالتی نیست.

✅ ابراهیم میرزابیگی: این قدرت بدنی بازیکن الاهلی بود که باعث شد بازیکن پرسپولیس به زمین بخورد و خطایی رخ نداد که داور را مجاب به اعلام پنالتی کند.

❌ تورج حق‌وردی: بازیکن مدافع هم توپ را زد و هم برخورد با پای مهاجم داشت و می‌توانست پنالتی باشد.

✅ بابک وسیله‌بر: مدافع و مهاجم برای تصاحب توپ تلاش می‌کنند و همزمان به آن می‌رسند که مدافع زودتر به توپ ضربه زده و برخورد معمول فوتبالی اتفاق می‌افتد، بنابراین ادامه بازی تصمیم درستی است.

✅ سعید علینژادیان: مدافع ابتدا به توپ ضربه می‌زند و در ادامه مهاجم سرنگون می‌شود. داور با مشورت کمک داور ویدئویی تصمیم درست را اعمال کرد و پنالتی را کنسل کرد.

 

بروزرسانی می‌شود...

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.