دنیای اقتصاد: «کتاب راهنمای مدیریت مشتریان کلیدی» نوشته ارجر ای. جونز و ریچارد جی. ایلسلی با ترجمه دکتر فرشید عبدی منتشر شد. در توضیح این کتاب آمده است: مشتریان کلیدی، مشتریان بزرگی هستند که حیات و سودآوری شرکت به آنها وابسته است اما شرکتها با آنها هم مانند سایر مشتریان برخورد میکنند یا اینکه نمیتوانند ارتباط با آنها را بهخوبی مدیریت کنند.
مشتریان کلیدی، شرکتها یا افراد معتبری هستند که معمولا ازلحاظ اندازه بزرگ و حجم خریدشان زیاد است و ریزش آنها یا خرید از رقیب، تاثیر شدیدی بر سودآوری و رشد شرکت میگذارد. مشتریان کلیدی، شرکای تجاری اصلی هستند و سوءمدیریت در قبال آنها، لطمات جبرانناپذیر مالی و حیثیتی برای سازمان در پی دارد. مشتری کلیدی کیست و چرا تا این حد مهم است؟ مدیر مشتریان کلیدی چه نقشی بر عهده دارد؟ چطور مشتریان کلیدی را تشخیص دهیم؟ چرا روابط بین سازمان شما و سازمان مشتری کلیدی پیچیده است؟ چگونه میتوان آن را تبدیل به روابطی اثربخش کرد؟ از جمله پرسشهایی هستند که در این کتاب به آنها پاسخ داده میشود.«کتاب راهنمای مدیریت مشتریان کلیدی» در 128صفحه و به قیمت 149هزارتومان از سوی مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام) به چاپ رسیده است.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.