حضور معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در جشنواره ملی اتقان

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 27 شهریور 1403 - 19:12
آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «اتقان» با حضور معاون وزارت کار، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر عصر دوشنبه، ۲۶ شهریور در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «اتقان» با حضور محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تعدادی از نمایندگان مجلس همراه با جمعی از اهالی فرهنگ و هنر عصر دوشنبه، ۲۶ شهریور در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

این جشنواره بخشی از برنامه ملی فرهنگ کار در ستاد نهضت ملی فرهنگ کار می باشد که  در آن بیش از ۲ هزار  اثر به دبیرخانه این جشنواره  رسید. در این دوره از جشنواره آثار در رشته های مختلف هنرهای تجسمی (پوستر، کارتون و عکس) طنز (شعر، نثر و استندآپ کمدی) شعر و داستان (داستانک و داستان کوتاه) و هنرهای نمایشی (تئاترخیابانی، تئاتر کوتاه صحنه‌ای) مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.