۲۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق کم‌برخوردار کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 11:12
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ایام تابستان ۲۰ گروه جهادی وابسته به دانشگاه‌های استان به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

سعادت صالحی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: گروه های جهادی دانشجویی از ۲۰ تیر تا ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کردند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی دانشجویی به تمام شهرستان های استان اعزام شده اند، اظهارکرد: ۴۸۰ نفر دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان در این اردوها شرکت کرده و در عرصه‌های مختلف بهداشتی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی، آموزشی و عمرانی خدمات رسانی کردند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان داوطلبانه و خالصانه بوده است و اردوهای جهادی دانشجویی فصل تابستان هرساله برگزار می شوند. البته اردوهای جهادی دانشجویی صرفا مختص تابستان نیست و دانشجویان در طرحی با عنوان لبخند ایران پنجشنبه و جمعه های آخر هفته در مناطق حاشیه شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت خدمت‌رسانی می‌کنند.

صالحی نیا با اشاره به اینکه اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی معمولا بین هفت تا ده روز به مناطق مختلف خدمت‌رسانی می کردند، تصریح کرد: این اردوها در ابتدا زمینه‌ای برای خودسازی جوانان و دانشجویان است و بعد خدمت‌رسانی به مردم؛ پس از همه دانشجویانی که اوقات فراغت خود را صرف کمک به هم استانی های خود کردند،کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.