اولین برد لیگ یکی تیمی که یادآور شموشک است

ورزش سه چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 13:15
تیم فوتبال شهرداری نوشهر با هدایت رضا ربیعی در هفته دوم لیگ یک اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری نوشهر برای اولین بار در تاریخ خود در لیگ یک به پیروزی دست یافت. این باشگاه که یادآور نام شموشک نوشهر در فوتبال ایران است، فصل گذشته موفق شد به لیگ یک صعود کند.

این تیم در هفته اول لیگ یک به دلیل مشکل در ثبت قراردادها با کمبود بازیکن مواجه بودند و بازی‌ مقابل نفت و گاز گچساران را با یک گل واگذار کردند. اما شاگردان رضا ربیعی در هفته دوم با دوگل یونس شاکری و امیرمحمد ستایش نفت مسجد سلیمان را شکست دادند تا امیدواری به آینده برای آنها افزایش پیدا کند.

در نشست خبری پس از پایان بازی هفته دوم، رضا ربیعی، سرمربی تیم شهرداری نوشهر، برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را تبریک گفت و این پیروزی را به مردم نوشهر تقدیم کرد. وی درباره برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه شهدای نوشهر توضیح داد که به دلیل نواقص موجود، بازی‌ها به طور موقت در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود و امیدوار است که از هفته چهارم، بازی‌ها در نوشهر انجام شود.

2082932

ربیعی همچنین به حضور پرشور هواداران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که مسئولین فدراسیون به همکاری خود ادامه دهند تا از ظرفیت تماشاگران استفاده شود.

ربیعی همچنین به روند آماده‌سازی تیمش اشاره کرد و گفت که تیمش خیلی زود تمرینات پیش‌فصل را آغاز کرده و آمادگی بالایی دارند و همچنین سعی کردند بازیکنانی با تفکرات مشابه را جذب کنند.

وی همچنین به مشکلاتی که در صدور کارت بازیکنان زیر ۲۳ سال تیمش وجود داشت اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این مشکلات حل شود. ربیعی هدف تیم نوشهر را بازی خوب و کسب امتیاز عنوان کرد و از ترکیب بازیکنان با تجربه و جوانان ابراز رضایت کرد و امیدوار است که در آینده بیشتر از این بازیکنان شنیده شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.