اعتراف رژیم صهیونیستی به هلاکت ۴ نظامی در جنوب غزه

صدا و سیما چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 13:42

اعتراف رژیم صهیونیستی به هلاکت چهار نظامی در جنوب غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اسرائیل به کشته شدن چهار نفر از نظامیان این رژیم از جمله یک جانشین فرمانده گروهان و زخمی شدن هفت نفر در کمین در جنوب نوار غزه اعتراف کرد. 
اسرائیل افزود، حال بعضی از مجروحان کمین دیروز در جنوب نوار غزه، وخیم است.

 

گروهبان صهیونیست کشته شده در غزه
کانال تلگرام خبرگزاری شهاب با انتشار تصویری به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل نوشت: گروهبان آجم نعیم ۲۰ ساله از کشته‌های نظامی در رفح است که یکی از امدادگران گردان ۵۲ بود. این نخستین بار است که خبر کشته شدن یک سرباز زن پس از آغاز عملیات زمینی در منطقه غزه اعلام می‌شود.

اعتراف رژیم صهیونیستی به هلاکت چهار نظامی در جنوب غزه

حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در غرب رفح
کانال تلگرام خبرگزاری شهاب تصاویری از منطقه نزدیک بیمارستان الصلیب در غرب شهر رفح، در جنوب منطقه غزه منتشر کرد که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت. هواپیما‌های رژیم صهیونیستی در این حمله یک خودرو را هدف قرار دادند.

 

 




خارج کردن پیکر کودکی از زیر آوار در اردوگاه البریج
کانال تلگرام شبکه خبری قدس تصاویری از خارج کردن پیکر معتصم حسین ابوشوقه کودک شهید از زیر آوار خانه اش در اردوگاه البریج منتشر کرد که دیروز هدف حمله رژیم اشغالگر قرار گرفت.





درخواست کمک به کودک مبتلا به سرطان در غزه
حساب کاربری حسن اصلیح خبرنگار فلسطینی در فضای مجازی ایکس تصاویری از سامی خلف الله العرجانی نوجوان فلسطینی منتشر کرد که از ۴ ماه پیش به سرطان مبتلا شده است و به گفته پدرش پزشکان در غزه به سبب نداشتن امکانات و دارو از مداوای وی ناتوان هستند. پدر این کودک از موسسه‌های بین المللی و داخلی برای انتقال وی به خارج برای درمان درخواست کمک کرد.







تشییع غریبانه پیکر‌های شهدا در غزه
کانال تلگرام الرساله تصاویری از تشییع غریبانه چند شهید حمله رژیم اشغالگر به شمال غزه منتشر کرد.







خرابی‌های غزه ناشی از بمباران صهیونیست‌ها

 

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.