کامنت‌های منفی مخاطبان علیه بهداد و مفت‌بر

مشرق نیوز چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:10
فیلم مفت‌بر علی رغم تمامی تیزرهای پرشمارش که از شبکه‌های GEM، پرشیانا و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود با واکنش‌های بسیار منفی در فضای مجازی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، حضور حامد بهداد و سحر دولتشاهی در فیلمی با عنوان «مفت‌بر» که تیزرها آن متکی بر لب‌خوانی حامد بهداد با ترانه‌های کوچه بازاری و غمزه های بازیگر زن منتشر است با انبوهی از کامنت‌های منفی مواجه شد.

در صفحات مجازی منتشر کننده تبلیغات فیلم بسیاری از کابران فضای مجازی به محتوای اثر اعتراض کرده‌اند.

در یکی از صفحات تبلیغ کننده در کامنتی آمده است : "دوست دارم فکر کنم تیزر بد شده. " مخاطب دیگری با استفاده از عبارت فاخر، نقد خود را به طنز مطرح کرده است. مخاطب دیگری درباره بازیگران این فیلم نوشته است: امیدوارم حامد بهداد بخاطر پول کار قبول کن نشده باشه چون این جور که بوش میاد انتخاب تازه ش مفت نمیرزه.

کامنت‌های منفی مخاطبان علیه بهداد و مفت‌بر

مخاطب دیگری اشاره می‌کند: چرا وقتی میخوان تیزر بسازن فکر میکنن بهترین بخش رقص مرداس؟ بسیاری از مخاطبان با طرف قراردادن حامد بهداد او را به خاطر رقصیدن در این فیلم نکوهش کرده‌اند و نوشته‌اند: حامد بهداد نکن بهت نمیاد.

یکی از کامنت‌گذاران اشاره می‌کند: چرا سحر دولتشاهی همه جا هست؟ از افعی تا داریوش و حالا اینجا؟

لازم به ذکر است فیلم مفت‌بر علی رغم تمامی تیزرهای پرشمارش که از شبکه‌های GEM، پرشیانا و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود با واکنش‌های بسیار منفی در فضای مجازی مواجه شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.