شرکت ۵۰۰ برنامه نویس در نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی

صدا و سیما چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 15:38

شرکت ۵۰۰ برنامه نویس در نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، نهمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات کشور با عنوان «ICT Challenge ۹» در دانشگاه صنعتی و گروه فناوری اطلاعات شریف «Sharif ICT Group» و با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
دبیر اجرایی این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: در این دوره از مسابقات حدود  ۵۰۰ نفر از نخبگان برنامه نویسی ثبت نام کردند که در راستای شناسایی برنامه نویسان توانمند، مستعد و جویای کار از کل کشور و اتصال این افراد به بازار کار، ۲۰ نفر آنان پذیرش شدند.
روزی طلب با اشاره به شرکت کنندگان در مسابقات بدون پیش شرط افزود : علاقمندان بدون هیچ محدودیتی در رشته تحصیلی و دانشگاه، محل اقامت، سن، جنسیت در این رویداد شرکت خواهند کرد و توانایی‌های خود را در حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور به مسابقه خواهند گذاشت.
وی گفت : این رویداد فقط یک مسابقه نیست، بلکه محیطی برای آموزش به صورت عملی و یا مواجه با چالش‌های واقعی را فراهم می‌کند.
این مسابقات هر سال یک بار برگزار خواهد شد و در هر کدام از این مسابقات، چندین چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار گرفته و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.