یکتانت از تصویرساز هوشمند رونمایی کرد

دیجیاتو چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 15:45
تصویرساز هوشمند یکتانت ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و از نوع تبدیل متن به تصویر است. The post یکتانت از تصویرساز هوشمند رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

پلتفرم تبلیغات آنلاین «یکتانت» قابلیت تازه‌ای به نام «تصویرساز هوشمند» به پنل خود افزوده که ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است و تصاویر تبلیغاتی را برای استفاده کاربران آماده می‌کند. 

تصویرساز هوشمند موجود در  پنل یکتانت از نوع تبدیل متن به تصویر است؛ یعنی کاربران دستور خود را در قالب متن به آن می‌دهند و در عوض، تصویری مطابق با آن دستور تحویل می‌گیرند. 

یکتانت اعلام کرده که با بررسی نیاز و مشکلات کاربران در ساخت تصاویر تبلیغاتی، هزینه‌بر بودن این کار از نظر زمانی و مالی را شناسایی کرده و ابزاری برای ساخت عکس‌هایی با کیفیت بالا ارائه داده است. با استفاده از این ابزار می‌توان با چند کلیک و در کمتر از ۳۰ ثانیه، عکس‌هایی متناسب برای ساخت تبلیغ در فضای آنلاین ایجاد کرد. 

«ثنا کنعانی مقدم»، مدیر محصول یکتانت، گفت: «تصویرساز هوشمند در دو فاز توسعه داده شده است. در ابتدا یک نسخه اولیه در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت و پس از بازخورد گرفتن از آنها و بهبود این قابلیت مطابق نظرات کاربران، به ابزار فعلی رسیدیم.»

او افزود: «در نسخه فعلی، تصاویر ساخته شده واقعی‌تر شده‌، اعداد و نوشته‌های تولید شده در عکس‌ها بهبود یافته‌ و قابلیت انتخاب زمینه برای موضوعات تبلیغاتی مختلف به این ابزار اضافه شده است که موجب می‌شود عکس‌ها برای استفاده در تبلیغات آنلاین مناسب‌تر باشند. نتیجه حاصل از این تصاویر نشان از نرخ کلیک (CTR) بالاتر تبلیغ‌های ساخته شده با تصویرساز هوشمند نسبت به میانگین کلی تبلیغات دارد.»

کنعانی مقدم گفت: «چشم‌انداز ما از توسعه این محصول، بالاتر رفتن نرخ کلیک و راحت‌تر شدن فرآیند ساخت تصاویر در آینده است. هم‌چنین در ادامه، در نظر داریم تا قابلیتی برای بهبود دستورهای وارد شده برای ایجاد تصویر (Prompt) اضافه کنیم و همچنین ساخت تصاویر برای تمامی انواع کمپین‌ها و جایگاه‌های تبلیغاتی با اندازه‌های مختلف به قابلیت‌های این ابزار اضافه شود.»

این قابلیت پنل در حال حاضر رایگان است و کاربران یکتانت می‌توانند بدون پرداخت هزینه، از آن برای ساخت تصاویر باکیفیت بهره ببرند. تعداد ساخت عکس در این ویژگی محدودیت دارد و پس از اتمام محدودیت، با توجه به فعالیت کمپین‌های تبلیغ‌کننده، این اعتبار تمدید خواهد شد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.