شرکت EA برای پوشش رویدادهای ورزشی‌، اپ اجتماعی جدیدی منتشر می‌کند

دیجیاتو چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 17:32
EA این اپلیکیشن را با هدف پوشش موارد متمرکز بر فوتبال با همکاری لالیگا اسپانیا منتشر خواهد کرد. The post شرکت EA برای پوشش رویدادهای ورزشی‌، اپ اجتماعی جدیدی منتشر می‌کند appeared first on دیجیاتو.

بازی‌های ورزشی شرکت EA فرانچایزهای بزرگی هستند که طیف گسترده‌ای از گیمرها و ورزشکاران آن‌ها را دنبال می‌کنند. حالا این شرکت به‌منظور برجسته‌کردن این تجربه و گسترش دسترسی کاربران، طی رویداد سرمایه‌گذاری رسماً اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدید خود را معرفی کرد. EA پاییز امسال این اپ را به‌صورت آزمایشی برای 2 سیستم‌عامل اندروید و iOS در اسپانیا منتشر می‌کند.

قابلیت‌های اپلیکیشن EA

این شرکت در بیانیه‌ای اپ جدید خود را «اجتماعی‌محور» توصیف کرد و در توضیح ویژگی‌های آن، توضیح داد کاربران می‌توانند از آخرین اخبار و هایلایت‌ تیم‌های موردعلاقه‌شان باخبر شوند، در چالش‌های اجتماعی حین بازی و بعد از آن شرکت کنند و با سایر جوامع آنلاین ارتباط برقرار کنند. EA اظهار کرده این اپلیکیشن را با همکاری لالیگا و به‌منظور پوشش موارد متمرکز بر فوتبال در جهان منتشر خواهد کرد.

اپلیکیشن EA

EA همچنین خبر پوشش سایر ورزش‌ها در آینده‌ای نزدیک را اعلام کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود مجموعه بازی‌های «Madden NFL» یا «EA Sports College Football» در آینده به اپ جدید EA اضافه شوند.

«اندرو ویلسون»، مدیرعامل EA اخیراً از اهمیت نقش فوتبال در شرکتش گفت و افزود «ورزش» آیتمی است که او و همکارانش بیشتر روی آن تمرکز خواهند کرد. به‌ نظر می‌رسد راه‌اندازی اپلیکیشن جدید نیز بخشی از برنامه است. همچنین شرکت سازنده اعلام کرد بازی «Skate» سال میلادی آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.