هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شمال و شمال غرب کشور

صدا و سیما چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 17:42

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شمال و شمال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی با تشدیدِ فعالیتِ سامانه بارشی امروز در استان‌های گیلان، نیمه غربی مازندران، شمال شرق سمنان، جنوب غرب خراسان شمالی و مناطق مرکزی اردبیل شاهد بارش باران خواهیم بود.
رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نواحی همراه با گرد و خاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ از مخاطرات این پدیده است.  

این هشدار فردا پنج شنبه ۲۹ شهریور در استان‌های گیلان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، مرکز و جنوب اردبیل، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز و جمعه در استان‌های  آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات زنجان اعتبار دارد.

طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیلها، صاعقه، آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها، شکل گیری روان آب و سیلاب، سقوط سنگ و اشیاء از ارتفاعات، احتمال رانش کوه، وزش باد شدید، خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی از مخاطرات این پدیده خواهد بود.
هموطنان در این مناطق از اتراق و تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوه نوردی پرهیز کنند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.