پیشرفت ۷۰ درصدی جاده اختصاصی بانوان ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

خبرگزاری مهر چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 19:30
تبریز-مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی از پیشرفت ۷۰ درصدی جاده اختصاصی برای حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی نورمحمدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل آسفالت ریزی جاده اختصاصی بانوان در مسیر ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) تبریز گفت: این سازمان در راستای عمل به بخشی از وظایف اجتماعی خود و همچنین دستور شهید رحمتی، استاندار فقید استان برای تأمین ملزومات مورد نیاز برای حضور امن و بدون دغدغه بانوان حامی تیم محبوب تراکتور در بازی‌های آسیایی در ورزشگاه یادگار امام (ره)، وارد فاز اجرای جاده اختصاصی بانوان شد.

وی با بیان اینکه زیرسازی و بهسازی این مسیر توسط سازمان همیاری در تاریخ ۳۰ مرداد آغاز شده است، افزود: جاده اختصاصی بانوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تا به امروز بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در روزهای آتی شاهد بهره برداری کامل از آن باشیم.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و همکاری‌های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان در اجرای این پروژه اظهار کرد: برای بهره برداری از این پروژه، تا به امروز نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده که بخشی از آن از محل مسئولیت‌های مس سونگون و بخش دیگر آن از محل منابع سازمان همیاری انجام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.