پروژه بیمارستان حمیدیه احیا می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 19:56
اهواز - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: فرآیند احداث بیمارستان حمیدیه با حمایت مؤسسه خیریه راه ایمان دوباره احیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن موسوی زاده عصر امروز چهارشنبه در نشست مشترک اعضای شورای شهر و شهرداری حمیدیه با سید حمید جمال الدینی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه شهرستان حمیدیه در طول سالیان گذشته از جهت زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی مورد توجه قرار نگرفته است، افزود: پروژه بیمارستان حمیدیه در سال گذشته کلنگ زنی شده و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیز پیش بینی گردید، اما این پروژه در حد همان کلنگ زنی باقی ماند و اعتباری هم تأمین و جذب نشد.

وی با عنوان اینکه فرآیند احداث این بیمارستان با حمایت مؤسسه خیریه راه ایمان دوباره احیا خواهد شد، افزود: مؤسسه خیریه راه ایمان قرار است پس از طی مراحل قانونی به اجرای پروژه در قالب ۳۲ تختخوابی بپردازد.

موسوی زاده با عنوان اینکه احیای پروژه بیمارستان حمیدیه می‌توان بخشی از مشکلات درمانی این شهرستان و شهرهای اطراف را حل کند، ادامه داد: در جلسه با معاون وزیر بهداشت تفاهمی بین اعضای شورا و این وزارت خانه در جهت تسریع در اعطای مجوزهای قانونی آغاز پروژه صورت گرفت.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: تکمیل ۲ مرکز جامع خدمات بهداشتی در حمیدیه و مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ نیز از دیگر وعده‌هایی بود که توسط وزارت بهداشت برای تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی حمیدیه داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.