تاکید رئیس شورای اجرایی حزب الله بر ادامه مقاومت

صدا و سیما چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 20:27

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم تشییع شماری از شهدای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: مقاومت از زمان آغاز به فعالیت تا به امروز امتحان‌های زیادی را گذرانده است و بحمد الله آنها را با قدرت ایمان و عزم و اراده پشت سر گذاشته است. خداوند می‌فرماید: وَلَنَبۡلُوَنَّکُم بِشَیۡءࣲ مِّنَ ٱلۡخَوۡفِ وَٱلۡجُوعِ وَنَقۡصࣲ مِّنَ ٱلۡأَمۡوَٰلِ وَٱلۡأَنفُسِ وَٱلثَّمَرَٰتِ وَبَشِّرِ ٱلصَّـٰبِرِینَ (و قطعاً همواره شما را به وسیله چیزی از [قبیل]ترس وگرسنگی و کاهش در اموال وکسان ومحصولات می‌آزماییم وشکیبایان را نوید ده) یعنی در دلِ درد و رنج‌ها بشارت است. این بشارت‌ها برای کیست، برای کسانی که صبر می‌کنند و امتحان می‌شوند، اما ثابت قدم می‌ایستند و بر خدای خود توکل می‌کنند. 

وی افزود: ملت مقاومت هیچگاه ضعیف نخواهد شد و دشمن و حامیان آن همچنان از درک این حقیقت ناتوان هستند. دشمن تا به امروز ملت مقاومت را نشناخته است. ملت و جامعه‌ای که بر اساس فرهنگ فداکاری و بخش تربیت شده است. تا پایان مسیر هیچ نوع عقب نشینی نخواهد بود و من به شما تاکید می‌کنم که کسانی که زخمی شده اند دوباره به میدان‌های نبرد و جهاد باز می‌گردند تا مسیر جهادی خود را کامل کنند.

سید صفی الدین همچنین تصریح کرد: دشمن خیالباف فکر می‌کند می‌تواند با این روش‌های موذیانه و خصمانه اهداف خود را محقق سازد! ما به دشمن می‌گوییم که اگر هدف تو توقف نبرد پشتیبانی است باید بدانی که بر قدرت و عزم و اراده برای این نبرد افزوده خواهد شد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می‌داند که این روش تنها برای پیشبرد فریبکاری‌ها و نیرنگ‌ها و دروغ‌های اوست، اما این نیرنگ‌ها هیچگاه او را به اهدافش نمی‌رساند. مقاومت قوی است و می‌تواند استوار باقی بماند و به دشمن شکست وارد کند. 

وی اظهار داشت: پس از چند ساعت از تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان، مقاومت به نتانیاهو می‌گوید که آمادگی دارد و در مقایسه با حجم تجاوز آسیبی ندیده است. ما روش جدیدی و رویارویی جدیدی با دشمن خواهیم داشت تا دشمن بداند ما قومی نیستیم که عقب نشینی کنیم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.