واکنش حماس به انفجارهای جدید لبنان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 20:43
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه‌ای را در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در لبنان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، انفجارهای جدید دستگاه‌های ارتباطی در لبنان واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در پی داشت.

بر این اساس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه‌ای را در این رابطه صادر کرد.

جنبش حماس اعلام کرد: تداوم تجاوز صهیونیست‌ها علیه ملت لبنان و هدف قراردادن غیرنظامیان با انفجار دستگاه‌های بی‌سیم را به شدت محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: مسئولیت کامل پیامدهای تعرض مداوم به لبنان بر عهده کابینه اشغالگران است.

گفتنی است ساعاتی پیش منابع رسانه‌ای از وقوع انفجارهای جدید در دستگاه‌های ارتباطی و دیجیتال در مناطق مختلف لبنان خبر دادند. پس از این حادثه وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که برآوردها در خصوص آمار شهدا و زخمی‌های موج جدید انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی در لبنان از شهادت ۹ تَن و زخمی‌شدن بیش از ۳۰۰ نفر در نتیجه این حادثه حکایت دارد.

بر اساس گزارش‌ها انفجار دستگاه‌های ارتباطی در مناطق گسترده‌ای از لبنان رخ داده، اما قدرت انفجارها زیاد نبوده است. خبرنگار الجزیره گزارش داد که این انفجارها در حومه جنوبی بیروت، جنوب لبنان و منطقه البقاع در شرق این کشور شنیده شده است. منابع امنیتی به الجزیره اعلام کردند که ۵ انفجار در شهر «صیدا» در جنوب لبنان و اطراف این شهر رخ داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.