پی‌اس‌جی ۱-۰‌خیرونا: گلر حریف به داد انریکه رسید!

ورزش سه پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 01:07
پاری‌سن ژرمن با گل بخودی دروازه بان خیرونا با نتیجه ۱-۰ از سد میهمانش گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم های پاری‌سن ژرمن و خیرونا در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با برتری سخت و نفس گیر ۱-۰ شاگردان لوئیز انریکه در پارک دو پرنس به پایان رسید.

ویدئو: 353364

این بازی با نمایش هجومی پی اس جی در نیمه نخست آغاز شد اما هرچه که از جریان بازی می‌گذشت، مدافعان خیرونا عرصه را برای بازیکنان پاری‌سن ژرمن تنگ تر از قبل می‌کردند و به غیر از چند موقعیت نصفه و نیمه، فرصت چندانی نصیب شاگردان انریکه نشد.

2083254

جدی ترین موقعیت میزبان در نیمه نخست را مارکو آسنسیو در دقیقه ۱۲ در فرصتی تقریبا تک به تک با دروازه بان خیرونا از دست داد و ضربه اش از کنار دروازه به شکلی نفس گیر به بیرون رفت‌ و نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم، اولین موقعیت جدی را خیرونایی ها با ضربه سر کریستین استوانی در دقیقه ۵۱ رقم زدند که ماتوی سافونوف سنگربان امشب پاریسی ها به زیبایی توپ را دفع کرد و در ادامه مدافعان این تیم به طور کامل این خطر را رفع کردند.

2083255

دو دقیقه بعد از این صحنه و روی یک ضد حمله عالی، عثمان دمبله در موقعیتی تک به تک با دروازه بان خیرونا بهترین فرصت پاری‌سن ژرمن برای گلزنی در این مسابقه را با تعلل بیش از حدش از دست داد تا مدافع خیرونا به خوبی قبل از زدن ضربه توپ او را دفع کند.

در دقیقه ۶۱ بازی، بار دیگر عثمان دمبله روی دروازه خیرونا خطر ساز شد. این بار او با شوت زیبای پای چپ خود از پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه میهمان را داشت اما پائولو گاسانیگا به زیبایی هرچه تمام شوت او را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

2083253

در دقیقه ۸۲ بار دیگر موقعیت خوب برای میزبان این بار توسط کولوا مانی در فرصت تک به تک با دروازه بان از دست رفت.

پائولو گاسانیگا در هشتاد و پنجمین دقیقه بازی بار دیگر با واکنش استثنایی خود این بار اشرف حکیمی را در مصافی تک به تک ناکام گذاشت. او انگار خیال گل خوردن از بازیکنان پاری‌سن ژرمن را نداشت اما همان اندازه که تا دقیقه ۸۹ بازی درخشیده بود، روی ارسال زمینی نونو مندز از سمت چپ زمین بشدت ضعیف عمل کرد و درحالی که باید توپ را در آغوشش می‌کشید، از زیر دستانش در رفت و به شکلی ناباورانه وارد دروازه خیرونا شد تا پی اس جی در آخرین دقیقه بازی به گل برسد و به شکلی سخت، اولین سه امتیاز را با اشتباه گازانیگا دشت کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.