سیزدهمین جشنواره «تئاتر شهروند لاهیجان» به کار خود پایان داد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 01:16
لاهیجان- سیزدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور ۳۱ گروه نمایشی از ۲۱ شهر و سه گروه نمایشی از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در هفت نقطه از شهر برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

۱۵ اثر در بخش مسابقه اصلی (شهرما-آسمان آبی)، ۷ اثر در بخش مسابقه استانی، ۸ اثر در بخش مسابقه کودک (شهر پویا - زمین سبز) پس از اجرا توسط هیأت داوران قضاوت شدند.

سیزدهمین جشنواره «تئاتر شهروند لاهیجان» به کار خود پایان داد

در بخش مهمان داخلی یک اثر از کلاچای و در بخش مهمان بین الملل سه اثر از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق در این جشنواره حضور پیدا کردند و ۱۰۰ اجرا در هفت نقطه از شهر لاهیجان به نمایش درآمد که با استقبال شدید مردم این شهرستان همراه بود.

در این جشنواره نمایش کیمیا به کارگردانی «فاطمه پارسافر» و «مسعود کردی» از اندیمشک و نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی «آرش رضایی» از ماهشهر رتبه نخست بخش کارگردانی را دریافت کرده و به جشنواره فیلم فجر راه یافتند.

همچنین نمایش کیمیا به کارگردانی «فاطمه پارسافر» و «مسعود کردی» از اندیمشک دوم و نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی «آرش رضایی» از ماهشهر رتبه سوم را کسب کردند.

سیزدهمین جشنواره «تئاتر شهروند لاهیجان» به کار خود پایان داد

«مجید اقبالی» برای بازی در نمایش دغدغه از اهواز و «مسعود» کردی برای بازی در نمایش کیمیا رتبه نخست، «احمد شریفی» و «مهراب سماک محمدی» برای بازی در چند قصه بی سروته از لاهیجان مقام دوم و «مسعود احمدی» برای نمایش ثروت آفرین از تهران مقام سوم بهترین بازیگر مرد را دریافت کردند.

«محیا جباری» بازیگر نمایش بمانی از ملایر مقام اول و «آرزو علیپور» بازیگر نمایش چند قصه بی سروته از لاهیجان و «فاطمه پارسافر» بازیگر نمایش کیمیا از اندیمشک مقام دوم و «مارال ایزد بخش» بازیگر نمایش پوکومونگو از دهلران مقام سوم بهترین بازیگران زن را به خود اختصاص دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.