اظهارات اعضای ارشد حماس درباره جنایات اسرائیل و مذاکرات 

صدا و سیما پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 10:37
اظهارات اعضای ارشد حماس درباره جنایات اسرائیل و مذاکرات 
 
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری صداوسیما، عزت الرشق با قدردانی از حمایت‌های ملت و مقاومت اسلامی لبنان از ملت و آرمان فلسطین، تاکید کرد، اقدام تروریستی وحشیانه رژیم اشغالگر علیه لبنان هرگز نمی‌تواند به اراده و پایداری مقاومت لبنان و نقش و موضع ارزشمند آن در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین خدشه‌ای وارد کند. 
 
یک عضو دیگر دفتر سیاسی جنبش حماس هم با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه گفت: روی سفر بلینکن به منطقه نمی‌توان حسابی باز کرد و دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرا مستلزم فشار جدی آمریکا بر نخست وزیر رژیم صهیونیستی است. 
 
حسام بدران گفت: نتانیاهو به عمد، شروط غیرممکنی را برای از بین بردن هرگونه فرصت دستیابی به توافق مطرح میکند. وی همچنین، اتخاذ موضع قاطع کشور‌های عربی را در قبال تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر علیه حاکمیت لبنان خواستار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.