عراقچی از سفیر کشورمان در لبنان عیادت کرد

صدا و سیما پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 13:22

عراقچی از سفیر کشورمان در لبنان عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی وزیر امورخارجه امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی مصدوم شده است عیادت و با دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی پزشک معالج وی گفتگو کرد.

امانی در این دیدار با قدردانی از اقدام سریع وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در انتقال تعداد زیادی از مجروحین به بیمارستان‌های ایران، توضیحاتی از نحوه حمله تروریستی و دامنه آن ارائه کرد.

دکتر قاضی زاده هاشمی هم با تشریح روند درمانی سفیر کشورمان ابراز اطمینان کرد که وی به زودی قادر به بازگشت به محل مأموریت خود خواهد بود.

همچنین رئیس بیمارستان و مسئولین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که از بدو ورود مجروحین در بیمارستان حاضر شده‌اند توضیحاتی در خصوص سایر مجروحین این حادثه و روند درمانی آنها ارائه کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.