اجرای ۵۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه فارس

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 14:31
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس از اجرای ۵ هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه محوری طی هفته دفاع مقدس توسط نیروهای بسیج و سپاه در سطح این استان خبر داد.

سردار هاشم جمالی امروز، ۲۹ شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: امسال دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در آبان‌ماه برگزار خواهد شد که برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان هم در راستای این کنگره اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه طی ایام هفته دفاع مقدس ۵ هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه محوری نیروهای بسیج و سپاه در سطح استان اجرا خواهد شد، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، دیدار با یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا، برپایی شب‌های پرستاره به مدت ۳ شب با روایتگری حسین یکتا در حرم شاهچراغ(ع) و پخش برنامه راوی شو به مدت ۷ شب از رسانه ملی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس از برگزاری اجلاسیه شهدای ۱۰ شهرستان استان طی ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همچنین در شهرهای لامرد و مهر، عملیات محرم شبیه‌سازی خواهد شد.

جمالی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ یادواره شهدا در راستای دومین کنگره شهدای فارس در سطح استان برگزار شده است، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اکران ۱۷ مستند شهدای فارس، تهیه و تولید ۲۹ فیلم کوتاه با موضوع شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ۴۷ برنامه فرهنگی و ورزشی استان، برگزاری ۱۵۰۰ برنامه منسجم ویژه شهدا در مدارس استان و تجلیل از خانواده‌های شهدا برشمرد.

وی همچنین از رونمایی ۷۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس و افتتاح فروشگاه کتاب دفاع مقدس در ایستگاه مترو وکیل‌الرعایا خبر داد و گفت: شعار هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله‌ایم» انتخاب شده است.

سید مرتضی آل‌علی، رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس هم در این نشست خبری گفت: کمتر از ۴۰ روز به برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس باقی مانده است که قطعاً برنامه‌های هفته دفاع مقدس هم با تنوع بیشتری طی این ایام اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.