حماس: نتانیاهو عمدا شروط غیرممکنی مطرح می‌کند تا مانع حصول توافق شود

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 14:44
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عامدانه شروط غیرممکنی را برای از بین بردن هرگونه فرصت برای حصول توافق مطرح می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسام بدران، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس خاطرنشان کرد که جنبش متبوعش به نتایج سفر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به قاهره و دستیابی به توافقی در آینده نزدیک حسابی باز نکرده است زیرا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها به دنبال ناکام گذاشتن هرگونه تلاش برای حصول توافق است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، بدران در ادامه افزود که نتانیاهو عامدانه شروط غیرممکنی را مطرح می‌کند تا از این طریق هرگونه فرصت دستیابی به توافق را از بین ببرد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مقاومت لبنان در راستای حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین در غزه خواستار اتخاذ موضع قاطع  کشورهای عربی جهت مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت لبنان شد.

وی تاکید کرد که دستیابی به توافق آتش‌بس مستلزم اعمال فشار جدی آمریکا بر بنیامین نتانیاهو است.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجارهای جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان همانند عملیات رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند.

حزب‌الله لبنان پیشتر اعلام کرد به‌رغم اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، به پشتیبانی از مردم و مقاومت غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.