مقام لبنانی: مقاومت هرگز از حمایت از غزه دست نمی‌کشد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 14:46
یکی از نمایندگان حزب‌الله در پارلمان لبنان تاکید کرد: خون شهدای ما راهی به سمت آزادی است و مقاومت لبنان هرگز حمایت از غزه را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، علی عمار، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان که فرزندش در جریان حمله سایبری رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه به شهادت رسید، اعلام کرد: ماهیت تجاوزات شنیع رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شده است.

براساس گزارش شبکه خبری المنار، وی در ادامه افزود حزب الله هرگز از موضع خود در راستای حمایت و پشتیبانی از غزه دست نخواهد کشید و به هر میزانی که جانفشانی نیاز باشد، در این راه دریغ نمی‌کند.

این نماینده حزب الله همچنین اظهار کرد ارتکاب چنین جنایت شنیعی ازسوی رژیم صهیونیستی اقدام تعجب‌آوری نیست زیرا تاریخ جعلی این رژیم اشغالگر مملو از ارتکاب جنایت‌های علیه بشریت است که در جهان بی‌سابقه است.

وی در پایان تصریح کرد اشغالگران صهیونیست در جنگ کنونی از خطوط قرمز فراتر رفته و خون این شهدا، راهی به سمت آزادی است.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجارهای جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان همانند عملیات رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند.

حزب‌الله لبنان پیشتر اعلام کرد به‌رغم اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، به پشتیبانی از مردم و مقاومت غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.