پاکستان حملات در لبنان را محکوم کرد

صدا و سیما پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 14:52

پاکستان حملات در لبنان را محکوم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری صداوسیما،  به نقل از شبکه خبری «جیو تی وی»، «ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: اسلام آباد حملات تروریستی صورت گرفته در لبنان را محکوم می‌کند.
وی در نشستی خبری با بیان اینکه اسرائیل باید به علت نقص قوانین بین المللی بازخواست شود، افزود: پاکستان از امنیت و حاکمیت لبنان حمایت کرده و تروریسم را در تمام اشکال آن محکوم می‌کند.
وی در ادامه اظهارات خود همچنین ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم و از قطعنامه تصویب شده توسط سازمان ملل برای پایان دادن به اشغال غیرقانونی و توقف شهرک سازی‌ها در اراضی فلسطینی حمایت کرد.
ممتاز زهرا بلوچ همچنین از سفر آتی «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان به آمریکا برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر داده و گفت: نخست وزیر پاکستان ضمن سخنرانی در سازمان ملل در حاشیه این اجلاس با برخی از رهبران و مقامات کشور‌های دیگر نیز دیدار‌های مجزا انجام خواهد داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.