سارق اسب میلیاردی در ساری دستگیر شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 16:13
ساری -رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری یک سارق و کشف اسب مسابقه با ارزش ۱۵ میلیارد ریال که در یکی از استان‌های جنوبی به سرقت رفته بود، در ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی قیصری گفت: در پی دریافت خبری در خصوص سرقت یک اسب مسابقه با سابقه قهرمانی کشور در یکی از استان‌های جنوبی، موضوع در دستور کار ویژه و شبانه روزی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس، با انجام اقدامات اطلاعاتی، اقدامات گسترده پلیسی یک متهم به سرقت اسب را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی رادر عملیاتی غافلگیرانه، دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری با اشاره به کشف اسب سرقتی در مخفیگاه متهم، گفت: مأموران پس از دستگیری متهم در تحقیقات خود پی بردند که وی دارای سابقه سرقت‌های متعددی انواع سرقت خودرو و وسایل نقلیه و دستگیری در سطح شهرستان ساری را داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان ضمن بیان ارزش ۱۵ میلیارد ریالی اسب مسابقه کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، افزود: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.