کمین مهلک رزمندگان القسام برای ارتش اسرائیل در رفح

مشرق نیوز پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 16:39
رزمندگان مقاومت فلسطین امروز پنجشنبه با کمین بر سر راه ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه، شماری از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده و سه نفربر آنها را منهدم کردند.

به گزارش مشرق، رزمندگان مقاومت در جریان کمین ترکیبی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه ضربه مهلکی به اشغالگران وارد و تجهیزات اشغالگران را منهدم کردند.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها نظامیان اشغالگر اسرائیل را در کمینی ترکیبی در اطراف شرکت ارتباطات در غرب بیمارستان کویتی در شهر رفح گرفتار کردند.

مبارزان القسام در این عملیات یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را با ۲ بمب شواظ منفجر کردند و سپس دو نفربر دیگر را نیز با راکت‌های ضد زره الیاسین ۱۰۵ و تاندوم هدف قرار دادند.

با گذشت بیش از ۱۱ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند. رژیم صهیونیستی همچنین در دستیابی به هدف دوم خود یعنی نابودی جنبش حماس در نوار غزه نیز ناکام مانده و هر روز در مناطق مختلف آن تلفات و خسارت می دهد.

منبع: ایرنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.