دستمزد برابر برای BMV/ خبر خوشحال‌کننده پرز برای بلینگام و وینیسیوس

ورزش سه پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 16:51
با دستور رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم بر این شده است که بلینگام و وینیسیوس نیز به اندازه امباپه دستمزد بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه تابستان امسال به رئال مادرید آمد و در مقایسه با آنچه در پاری سن ژرمن دریافت می‌کرد، کاهش قابل توجهی از دستمزدش را پذیرفت. هنگامی که کیلیان به عنوان بازیکن آزاد به رئال پیوست، برای او دستمزد 15 میلیون یورویی خالص در نظر گرفته شد و باشگاه 100 میلیون یورو نیز به او پاداش داد. رئال از زمان رونالدو و ادن هازارد سقف معینی برای دستمزد تعیین کرده است.

مارکا نوشته است که بعد از پیوستن امباپه مدیران باشگاه برای جلوگیری از هر اختلافی تصمیم به بهبود قرارداد دو ستاره دیگر خود جود بلینگام و وینیسیوس گرفته‌اند و در مذاکرات جدید با آنها قرار شده دستمزدشان به کیلیان امباپه نزدیک شده و آنها نیز تقریبا 15 میلیون یورو خالص در سال دریافت کنند.

این طرح با دستور خود فلورنتینو پرز بوده تا دستمزد مثلث MBV هم‌تراز شود. وینیسیوس و بلینگام در حال حاضر یازده میلیون یورو خالص دریافت می‌کنند. دستمزد وینیسیوس تا سال گذشته نصف این رقم بود.

رئال مادرید طبق اعلام لالیگا تا 754 میلیون یورو می‌تواند به بازیکنان و همه کارکنانش دستمزد بدهد و از این حیث شماره یک اسپانیا با اختلافی فاحش نسبت به رقباست.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.