تفاهمنامه میراث‌فرهنگی ومنابع‌طبیعی البرز برای همپوشانی فعالیت ها

خبرگزاری مهر پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 16:57
کرج- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از تعامل یگان حفاظت این اداره کل با یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی استان برای راه اندازی گشت‌های مشترک در راستای صیانت از آثار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی در حاشیه امضای تفاهم نامه بین ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حفاظت محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری البرز افزود: بر اساس این تفاهم نامه گشت‌های مشترک برای حفاظت از آثار تاریخی و طبیعی در این استان تشکیل شد.

وی اظهار کرد: در راستای دستیابی به حفاظت بهینه و اطمینان بخش از آثار تاریخی و فرهنگی استان یگان حفاظت میراث فرهنگی جلسات متعدد با فرماندهان یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و یگان حفاظت سازمان محیط زیست البرز را برگزار کرده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز اظهار کرد: طی جلسات متعدد در خصوص راه‌اندازی گشت‌های تلفیقی و مشترک در سطح استان و استفاده از توان عملیاتی یکدیگر در راستای انجام مأموریت‌های محوله به خصوص در مناطق صعب العبور تفاهم و تعامل صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از آثار تاریخی کشور و استان البرز به عنوان میراث ملی، مسؤولیتی همگانی است، اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه‌های مختلف از جمله حمل و نگهداری فلزیاب، مشاهده حفاری غیر مجاز، خرید و فروش اشیا تاریخی و امثال آن گزارشات خود را با شماره مستقیم یگان حفاظت اداره کل استان البرز ۳۲۸۲۹۱۱۸ و یا سامانه کشوری ۰۹۶۶۲ در میان بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.