جانشین برانکو ایوانکوویچ اخراج شد

ورزش سه پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 17:07
سرمربی اهل جمهوری چک تیم ملی فوتبال عمان بعد از کسب نتایج ضعیف در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از سمتش اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عمان در بیانیه‌ای رسمی از پایان همکاری با یاروسلاو شیلهاوی سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.

این سرمربی ۶۱ ساله چکی پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی عمان  انتخاب شد، اما فقط ۸ ماه هدایت عمانی ها را برعهده داشت.

عمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ۲ بازی ابتدایی مقابل عراق و کره جنوبی به ترتیب با نتایج ۱ - ۰ و ۳ - ۱ شکست خورد و بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار دارد.

فدراسیون عمان از طریق شبکه اجتماعی X اعلام کرد: فدراسیون فوتبال عمان با یاروسلاو شیلهاوی، سرمربی چک و دستیار کادر فنی او برای فسخ قرارداد به توافق رسید. هیئت رئیسه فدراسیون از این مربی برای مدتی که به عنوان مربی تیم ملی عمان سپری کرد تشکر می‌کند و برای او در دوران بعدی‌اش آرزوی موفقیت می کند.

فدراسیون عمان جزئیاتی را در خصوص هدایت این تیم در دوره آتی اعلام نکرد و خاطرنشان کرد که این تیم دهم مهرماه آینده در دور سوم مسابقات گروهی میزبان همتای کویتی خود خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.