ارتش یمن کلیدهای پیروزی را در اختیار دارد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 17:27
وزیر دفاع یمن از آمادگی این کشور برای ورود به یک نبرد طولانی مدت با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، محمد العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: ما بر مواضع کشورمان در حمایت از آرمان فلسطین و مسجد الاقصی و مظلومان تاکید می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ارتش یمن کلیدهای پیروزی را در اختیار دارد و خود را برای ورود به یک نبرد طولانی مدت با دشمن صهیونیستی و حامیان این رژیم آماده کرده است.

روز گذشته دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان در لبنان واکنش نشان داد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه خود عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان را که به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان این کشور انجامید، به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که اقدام رژیم صهیونستی ضد غیرنظامیان در لبنان، جنایت جنگی تمام عیار و نقض آشکار حاکمیت لبنان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پافشاری رژیم صهیونیستی در جنایات خود، چه در غزه و چه در لبنان در سایه حمایت و کمک آمریکا در همه سطوح رخ می‌دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.