تور والیبال ساحلی ترکیه؛ پیروزی ملی‌پوشان ایران مقابل اوکراین

صدا و سیما پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 17:37
تور والیبال ساحلی ترکیه؛ پیروزی ملی‌پوشان ایران مقابل اوکراین
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، دیدار‌های جدول مقدماتی تور والیبال ساحلی پرو ترکیه از امروز (پنجشنبه ۲۹ شهریور) در شهر بالیکسیر آغاز شد.
 
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (ابوالحسن خاکی‌زاده-سینا شوکتی) در نخستین دیدار خود در جدول مقدماتی به مصاف اوکراین رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید.
 
ملی پوشان ساحلی کشورمان با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۹ حریف خود را شکست دادند تا در دومین دیدار این مرحله حریف تیمی از لهستان شوند.
 
تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (امیرعلی قلعه نویی-حبیب ناصری) نیز در نخستین دیدار جدول مقدماتی این مسابقات به مصاف نماینده دانمارک رفت و دو بر یک نتیجه را واگذار کرد.
 
قلعه‌نویی و ناصری در دست دوم ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند، اما در دست‌های اول و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب حریف شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.
 
مازیار هوشمند و عبدالرئوف بستگانی به عنوان مربیان و شهرام عظیمی به عنوان سرپرست ملی پوشان ساحلی کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.
 
رقابت‌های جدول اصلی ۳۰ شهریور تا یک مهر با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.