جبهه آزادی فلسطین: جنایات اشغالگران به ضرر آنها تمام خواهد شد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 17:45
جنبش «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» ضمن ابراز حمایت خود از حزب‌الله لبنان، به حملات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه امروز (پنج‌شنبه) جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خطاب به ملت لبنان آمده است: «خون شما، خون ماست. جنایات اشغالگران به ضرر آنها تمام خواهد شد.»

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأیید کرد که حملات مجدد و گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان که شامل موجی از بمباران غیرنظامیان بی‌گناه و اموال غیرنظامیان می‌شود، در شکستن اراده مقاومت موفق نخواهد بود و یقینا به اقدامی علیه اشغالگران خواهد انجامید.

این نهاد همچنین خاطرنشان کرد که این تجاوز مجدد نتیجه آشکار هماهنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که هدف آن تلاشی ناموفق برای تغییر شرایط درگیری در جبهه لبنان، از بین بردن مقاومت و ضربه زدن به پایگاه پشتیبانی مردمی است که مقاومت خود را در لبنان، غزه و دیگر جبهه‌ها در ماه‌های گذشته نشان داده است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پاسخ صریح حزب‌الله مبنی بر ادامه حمایت از جبهه غزه را دلیلی بر شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود دانست.

این نهاد فلسطینی همچنین همبستگی کامل خود را با «ملت برادر لبنان و مقاومت شجاعانه خود به رهبری برادر و رهبر بزرگ و نماد مقاومت سید حسن نصرالله» تجدید کرد.

این جنبش خطاب به حزب‌الله لبنان اعلام کرد: «زخم شما زخم ماست، خون شما خون ماست که در جبهه‌های نبرد با این دشمن تروریست با هم آمیخته شده و وحدت موضع و سرنوشت مشترک ما را تثبیت می‌کند که نتیجه‌ای جز شکست این جنایتکار به همراه نخواهد داشت.»

جبهه آزادی فلسطین همچنین با اشاره به تاریخ مقاومت، از جمله فداکاری‌های بزرگ حزب‌الله اعلام کرد که این فداکاری‌ها «گواهی بر نقش پیشگامانه آن در دفاع از فلسطین و لبنان» است که «این جنبش را به نمادی از استواری و مقاومت در برابر دشمنان تبدیل کرده است.»

این نهاد همچنین در بیانیه امروز خود تأکید کرد: «مقاومت در همه جناح‌های خود توانایی مقابله، از پای درآوردن و شکست دادن دشمن و انتقام خون شهدا و رنج مجروحین را دارد.»

در بخش دیگر بیانیه جبهه مردمی آزادی فلسطین آمده است: «همه نیروهای مقاومت فلسطین و جناح‌های محور در این نبرد سرنوشت‌ساز در کنار حزب‌الله ایستاده و از حقوق ملت‌های لبنان و فلسطین و حقوق ملت و همه بشریت دفاع خواهند کرد.»

این جبهه همچنین در ادامه خود به همدستی آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و اعلام کرد: «این تجاوز گسترده بدون چراغ سبز آمریکا، همدستی بین‌المللی، سکوت رسمی اعراب و توطئه آشکار برخی رژیم‌های عربی که مشارکت فعال آنها در این تجاوز محدود به عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی نیست، انجام نمی‌شد.»

بیانیه جبهه مردمی آزادی فلسطین در حالی است که ساعاتی قبل‌تر، «فراس الابیض» وزیر بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای انفجار دستگاه‌های ارتباطی پیجر و بیسیم‌های حزب‌الله در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به ۳۷ نفر خبر داده بود. براساس گزارش العربیه، وزیر بهداشت لبنان همچنین تصریح کرد انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان همچنین ۲۹۳۱ زخمی بر جای گذاشته است.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجارهای جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان همانند عملیات رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند. حزب‌الله لبنان پیشتر اعلام کرد به‌رغم اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، به پشتیبانی از مردم و مقاومت غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.