اسرائیل قصد داشت در ۲ دقیقه ۵ هزار نفر از بین ببرد | گزارش لحظه ای از سخنان مهم سیدحسن نصرالله پس از جنایات ۲ روز اخیر + ویدئو

همشهری آنلاین پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 17:57
سخنرانی سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص آخرین تحولات منطقه آغاز شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید حسن نصرالله در این سخنرانی بعد از تسلیت گفتن شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت در جبهه نبرد با دشمن صهیونیستی تاکید کرد: در ابتدا از دولت لبنان، مراکز پزشکی، بیمارستان ها و پزشکان به دلیل فشاری که در پذیرش تعداد زیادی از زخمی ها به ویژه از ناحیه چشم متحمل شدند تشکر می کنم.

ما شاهد بزرگترین عملیات اهدای خون در تاریخ لبنان بودیم.

وی گفت: از تمام کسانی که اهدای خون کردند قدردانی می کنم. از برکات خون های ریخته شده این بود که بار دیگر در لبنان شاهد یک حماسه انسانی و اخلاقی بزرگ در سطوح ملی و انسانی بودیم.

از کشورهایی که کمک های خود را به لبنان ارسال کردند و در رأس آنها ایران و عراق قدردانی می کنم. دشمن صهیونیستی هزاران دستگاه پیام رسان را هدف قرار داد و تمام قوانین و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت.

وی در ادامه افزود: برخی از انفجارها در بیمارستان ها، بازارها، مسیرهای عمومی، خانه ها و مکان هایی رخ داد که غیرنظامیان در آنها بودند. ده ها تن شهید شدند و در میان آنها کودکان نیز حضور داشتند. هزاران تن نیز زخمی شدند و آمار نهایی بعدا اعلام می شود.

دشمن صهیونیستی از طریق انفجارهای روز سه شنبه قصد داشت ۴ هزار انسان را در یک دقیقه به همراه کسانی که در اطراف آنها هستند از بین ببرد. روز چهارشنبه نیز ده ها تن شهید و صدها تن زخمی شدند. دشمن صهیونیستی قصد داشت طی ۲ دقیقه ۵ هزار نفر را بدون هیچ ملاحظه ای از بین ببرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.