وقت نداشتیم کسی را جایگزین کوجو کنیم/ دینامو سمرقند پیشنهاد استقلال را تایید کرد

ورزش سه پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 18:04
باشگاه دینامو سمرقند ازبکستان با انتشار اطلاعیه ای رسمی، از رد پیشنهاد استقلال برای جذب جوئل کوجو خبر داد تا پیوستن این مهاجم به جمع آبی ها منتفی شود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای تقویت خط حمله خود، در روزهای گذشته یک گزینه غیرمنتظره را هدف قرار داد. جوئل کوجو، بازیکن غنایی الاصل که تابعیت قرقیزستان را پذیرفته و برای تیم ملی این کشور به میدان می رود، بازیکنی بود که آبی ها مذاکرات رسمی را برای جذب وی آغاز کردند.

اما اراده دیرهنگام مدیران استقلال در آخرین دقایق باقی مانده از پنجره تابستانی در ایران و پس از اتمام پنجره ازبکستان باعث شد تا این انتقال نهایی نشود و در نهایت نیز علی رغم تمایل کوجو برای حضور در ایران، او در تیم باشگاهی خود یعنی دینامو سمرقند ماندگار شد.

این باشگاه ازبکستانی، ساعاتی پیش و با انتشار اطلاعیه ای رسمی، اعلام کرد که پیشنهاد استقلال را برای جذب کوجو رد کرده است. در متن این بیانیه آمده است:

«باشگاه فوتبال «دینامو» در واکنش به اخبار منتشرشده در رسانه‌های ایران، قرقیزستان و ازبکستان و همچنین در شبکه‌های اجتماعی در خصوص جوئل کوجو، بیانیه‌ای رسمی صادر کرد.

باشگاه فوتبال «دینامو» تأیید می‌کند که در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات ایران، پیشنهاد رسمی از باشگاه «استقلال» برای مهاجم این تیم، جوئل کوجو، دریافت شد. اما به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در لیگ برتر ازبکستان و ناتوانی در جایگزین کردن این بازیکن، باشگاه «دینامو» این پیشنهاد را رد کرد.

2083435

این باشگاه اعلام کرده که نظرات منتشرشده بازیکن در شبکه‌های اجتماعی را به‌صورت داخلی بررسی خواهد کرد و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.»

حالا و با منتفی شدن پیوستن کوجو به استقلال، باید دید که مدیران باشگاه چه استراتژی را در پیش خواهند گرفت. آیا جستجوها برای جذب یک بازیکن جدید ادامه خواهد داشت یا خیر. مشخص است که نکونام به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و بعید به نظر می رسد که تنها با رمضانی و بلانکو به مسابقات ادامه دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.