هدف دشمن اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 18:04
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)گفت: هدف دشمن اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است و این هدف را سالیان سال است که دنبال می کند.

«علی خزایی» نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در نشست علمای شیعه و اهل سنت به میزبانی فرمانداری که با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک، فرماندار، دادستان، شهردار، بخشدار، فرمانده سپاه ۱۵خرداد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان همراه بود، بیان کرد: رهبر عزیز کشورمان به عنوان یک عالم شیعه از مردم فلسطین که اهل تسنن هستند؛ همواره جانانه حمایت کرده که حرکتی بزرگ و ویژه در جهان اسلام است.

خزایی افزود: هدف دشمن اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است و این هدف را سالیان سال است که دنبال می کند ولی تاکنون نتوانسته هدف خود را به سر منزل مقصود برساند.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک در این جلسه بیان کرد: امروز استکبارجهانی و اسرائیل جنایتکار در نهایت وحشی گری بر مردم مظلوم فلسطین ظالمانه می تازند و بایستی جامعه مسلمین، اتحاد و انسجام را مدنظر داشته باشند.

هدف دشمن اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است

«حسین فخاری» فرماندار شهرستان قرچک نیز در خصوص ضرورت وحدت بین شیعه و سنی در این جلسه گفت: دشمن در صدد است بین شیعه و سنی اختلاف و شکاف ایجاد کند و ما باید مراقب باشیم و اتحادمان را بیش از پیش حفظ کنیم.

فخاری عنوان کرد: وحدت برای مسلمانان یک نیاز واجب است و اگر جامعه مسلمین متحد باشد همه حربه‌های دشمنان از بین خواهد رفت.

«مولوی فقیری» از علمای اهل سنت قرچک نیز در این جلسه تصریح کرد: اتفاقات امروز در فلسطین نشان می دهد باید مسلمانان در کنارهم بوده و بر وحدت تاکید ویژه‌ای داشته باشند و درد آنها را درد خودمان بدانیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.