آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با هفته وحدت در استان کرمان

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 18:25
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۱۸ مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد استان همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیغمبر رحمت و امام صادق علیهماالسلام خبر داد .

سیدحجت الله موسوی قوام ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد دیه کرمان هر ساله در این ایام زمینه‌ساز آزادی تعدادی از محکومان جرائم غیرعمد بوده است.

وی گفت: امسال نیز تعداد ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد از سطح زندان‌های استان در ایام هفته وحدت آزاد شدند.

موسوی قوام بیان کرد: کل مبلغ بدهی این افراد ۲۸ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان بوده که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان در جلسات صلح و سازش، مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان از شکات تخفیف و رضایت اخذ شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در بحث توان پرداخت مددجویان و اعسار نیز مبلغ ۹ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان تامین و در نهایت با پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران استان، ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های عامل، این مددجویان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: ۱۴ نفر از این زندانیان آزاد شده، محکوم به پرداخت مهریه و نفقه و چهار نفر محکوم مالی مربوط به زندان‌های کرمان، بافت، بم، جیرفت و رفسنجان هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.