ضرورت وفاق عملی بین نمایندگان مردم مازندران برای رفع مشکلات استان

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 19:11
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار وفاق عملی بین نمایندگان مردم برای رفع مشکلات استان شد و گفت: لازم است ۵۰درصد وقت و انرژی خود را روی ۵ مشکل بزرگ مازندران بگذاریم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نشست نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان مازندران، اظهار کرد: با توجه به گام‌های موثری که برای رفع مشکلات مازندران برداشته می‌شود اما همچنان این استان بیمار و چالش‌ها پابرجاست.

وی کارهای مقطعی، روزمره و نپرداختن به موضوعات اساسی استان را علت متحول نشدن مازندران دانست و گفت: برای پیشرفت مازندران باید گام اساسی برداشته شود ولو زودبازده نباشد.

ضرورت وفاق عملی بین نمایندگان مردم مازندران برای رفع مشکلات استان

آیت الله محمدی لائینی با اظهار اینکه وفاق عملی در میان مسئولان استانی وجود ندارد، تصریح کرد: با وفاق لفظی کار به جایی نمی‌رسد؛ انتظار دارم که همه ما ۵۰درصد وقت و انرژی خودمان را روی پنج الی ۶ مشکل بزرگ مازندران بگذاریم.

ضرورت وفاق عملی بین نمایندگان مردم مازندران برای رفع مشکلات استان

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: نمایندگان ۳۰ درصد وقت و انرژی خودشون را برای استان و ۷۰درصد برای حوزه انتخابیه بگذارند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.