تئاتر کودک و نوجوان نیازمند حمایت است

صدا و سیما پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 19:22

*** تئاتر کودک و نوجوان نیازمند حمایت است

امین اکبری نسب مدیر تالار هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره تولید تئاتر برای این قشر سنی گفت: هزینه تولید تئاتر در حوزه کودک و نوجوان به دلیل حساسیت پوشش، دکور و حتی بخش‌های اجرایی بسیار سنگین است. به همین دلیل تئاتر کودک و نوجوان بیش از هر شاخه هنری دیگر نیازمند حمایت مسئولین است. 

وی با اشاره به کمبود سالن‌های نمایشی مجهز در حوزه کودک و نوجوان افزود: در حال حاضر در تهران تنها تالار هنر است که به تئاتر کودک و نوجوان اختصاص دارد. به همین دلیل نمایش‌هایی هم که در تالار هنر روی صحنه می‌روند، اغلب نمایش‌های قوی و پرمحتوا هستند. 

اکبری نسب تاکید کرد: امروزه بسیاری از رسانه‌های خارجی خوراک‌های مبتذل به کودکان ما می‌دهند. وظیفه ماست که بتوانیم محتوای درست در اختیار کودکان قرار دهیم؛ بنابراین اگر تئاتر کودک حمایت شود، مضامینی در دل نمایش‌ها به مخاطبان ارائه می‌شود که می‌تواند راهگشای زندگی آنها در آینده باشد. 

گفتنی است تالار هنر طرح دوشنبه‌های تئاتری را هم برای مخاطبان ناشنوا اجرا می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.