حملات جدید حزب‌الله لبنان به مواضع اسرائیل

اقتصادنیوز پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 19:23
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در ادامه حملات خود، چند پایگاه نظامی دیگر اسرائیل را هدف قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنان، حزب‌الله امروز در بیانیه‌ای از حمله به چند پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که در حمایت از ملت استوار و ثابت قدم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان آن، رزمندگان حزب‌الله بعد از ظهر امروز پنجشنبه پایگاه «رامیا» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند.

حزب‌الله همچنین پادگان «زرعیت» واقع در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای و راکتی و پایگاه «حانیتا» در فلسطین اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

پایگاههای «میتات»، «شومیرا»، مقر فرماندهی تیپ حرمون ۸۱۰ در پایگاه «معالیه گولانی» و پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی نیز هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

در همین ارتباط، شبکه المیادین از موشکباران منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی از سوی حزب الله لبنان خبر داد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از شلیک ۲۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل غربی خبر داد.

امروز همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۲ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر در حملات موشکی و پهپادی حزب الله از صبح امروز پنجشنبه به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی درباره ۲ کشته امروز خود اعلام کرد که یکی از آنها سرگرد ذخیره و از فرماندهان گردان حرب (۲۹۹) و دیگری یک سرجوخه رزمی در گردان (۵۱) تیپ گولانی است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.