آغاز جدال تند اصلاح طلبان

نامه نیوز پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 19:23
محمد قوچانی در شماره جدید مجله آگاهی نو با حمله به اصلاح طلبان به واسطه انتقاد از دولت روحانی، او را با احمد قوام مقایسه کرده و انتقادهای صریحی نسبت به ستاد مسعود پزشکیان و روند انتخاب وزرا بیان کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد قوچانی در شماره جدید مجله آگاهی نو با حمله به اصلاح طلبان به واسطه انتقاد از دولت روحانی، او را با احمد قوام مقایسه کرده و انتقادهای صریحی نسبت به ستاد مسعود پزشکیان و روند انتخاب وزرا بیان کرده است.

او در گفت و گوی مفصل با احمد زیدآبادی به عنوان نماینده تحریمی ها در انتخابات های متعدد به سال 96 که می رسد حملات سختی را متوجه اصلاح طلبان می کند و می گوید: " چرا هنوز همه فکر می کنند بدترین رییس جمهور تاریخ ایران آقای روحانی بوده است؟ این یک جنگ روانی از سوی اصول گرایان و نیز انحلال طلبان است. در همین انتخابات کل تیم آقای روحانی پشت آقای پزشکیان بود."

او در ادامه با حمله به اصلاح طلبان می گوید: " اینکه روحانی نامحبوب شد بخشی از آن به خاطر این است که نخبگان اصلاح طلب اتفاقا در بازی افتادند. در سال 96 اولین جریانی که گفت پشیمان هستیم، اصلاح طلبان بودند چون پست هایی که انتظار داشتند در دولت دوم بگیرند را ندادند. اگر نگاه کنید ابطحی شروع کرد، علی کریمی شروع کرد و تبدیل شد به موج پشیمانم. "

این عضو کارگزاران در ادامه روحانی را با قوام مقایسه می کند: " اصلا محبوبیت برای روحانی مهم نیست. مثل قوام است. محبوبیت برای کاری که می خواهد انجام دهد خیلی مهم نیست. ..... من مخالف نقد شما بر اصلاح طلبان نیستم. اصلاح طلب ها هم استراتژی ندارند و هم قدرت طلب هستند. در بدنه اصلاح طلب ها مهم این است که ماشین دولت را بگیرند".

قوچانی نقد را به روندها در دولت پزشکیان هم می رساند و بیان می کند: " در ستاد آقای پزشکیان می شد رفتارهای مشمئزکننده برای گرفتن پست ها را دید."

او همچنین در مطلب دیگری حتی کار را به نقد صریح یکی از وزرای خاتمی می کشاند و با نقد حامی پروری در اصلاحات می نویسد که این وزیر پیشین از جمله افرادی است که به دنبال حامی پروری است و از معاونت اول تا وزارت کشور نامزد دریافت سمت بود.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.